Compliment of klacht
Bij Gemeenschappelijke Regeling de Bevelanden staat kwaliteit voorop en doen wij onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dagelijks maken veel mensen gebruik van onze diensten. Bent u niet tevreden of juist bijzonder tevreden? Laat het ons weten!
Tevreden?
Een compliment? Dat waarderen wij zeer!
Wilt u een medewerker of team een compliment geven of een positieve ervaring met ons delen?
Laat het ons weten per e-mail door op bovenstaande knop te klikken. We zorgen ervoor dat uw compliment op de juiste plek terechtkomt.
Ontevreden?
Het kan gebeuren dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Of dat u een negatieve ervaring heeft met een medewerker van GR de Bevelanden. Dan kunt u een klacht indienen.
U helpt ons met uw reactie. Hiermee verbeteren wij onze dienstverlening. Mevrouw A. Vleugel-Coppoolse is klachtencoördinator bij GR de Bevelanden en zij behandelt uw klacht vertrouwelijk en zorgvuldig. Samen met u zoekt zij naar een oplossing.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Een klacht kunt u op verschillende manieren indienen:
- door het formulier op deze website in te vullen en te mailen naar info@grdebevelanden.nl of
- door het formulier op de website in te vullen en te printen en/of een brief te sturen met vermelding van uw naam, adres, en telefoonnummer naar:
GR de Bevelanden
t.a.v. de klachtenfunctionaris mevrouw A. Vleugel-Coppoolse
Postbus 2144
4460 MC Goes
- Lukt het u niet om iets op te schrijven? Bel met de klachtencoördinator op 0113 23 91 00 of kom langs in het stadskantoor op werkdagen van 8.00 uur tot 13.00 uur. De klachtencoördinator helpt u bij het opschrijven van uw klacht of u dient mondeling een klacht in.
Wat gebeurt er met mijn klacht?
- Als u een klacht meldt, dan krijgt u binnen een week een reactie.
- Wij streven er naar om uw klacht binnen 10 weken af te handelen.
Bekijk onze informatie over de klachtenregeling en de klachtenprocedure
Zeeuwse Ombudsman
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u kosteloos de Zeeuwse Ombudsman inschakelen. Het telefoonnummer is 0118-675571 / 572. Het postadres is: Zeeuwse Ombudsman, Postbus 6000, 4330 LA in Middelburg
U kunt de Zeeuwse Ombudsman ook een e-mail sturen via info@dezeeuwseombudsman.nl.
Bovenstaande informatie geldt niet voor de Betho, aangezien zij zijn aangesloten bij de Nationale Ombudsman. Klagers die het met de uitkomst van een bij die gemeenschappelijke regeling ingediende klacht niet eens zijn, moeten zich wenden tot de Nationale Ombudsman.
Jaarverslag
Onderaan deze pagina kunt u het jaarverslag van 2019 downloaden.
Te downloaden:
- Jaarverslag klachtenbehandeling GR de Bevelanden 2019.pdf
(971,26 KB)
- Klachtenprocedure GR de Bevelanden.pdf
(195,54 KB)
- Klachtenformulier GR de Bevelanden.pdf
(1,39 MB)
- klachtenregeling Samenwerking de Bevelanden.pdf
(179,68 KB)
Document download informatie:
- Een pdf-bestand kunt u openen in verschillende pdf-lezers, zoals Adobe Acrobat Reader.