Rioleringswerkzaamheden Edisonstraat
Van 22 mei tot en met 28 mei werken we aan het riool in de Edisonstraat.
Waarom zijn deze werkzaamheden nodig?
De bestaande rioleringsbuizen zijn aan het einde van hun levensduur. We gaan deze buizen herstellen door het aanbrengen van een zogenaamde kous (relining). Door het aanbrengen van deze kous hoeven we de weg niet volledig op te breken en verlengen we de levensduur van de riolering met 50 jaar.
Is de weg afgesloten?
Op 22, 27 en 28 mei is de rijbaan in de Edisonstraat (tussen de kruisingen Heemskerkstraat-Edisonstraat en Braillestraat-Edisonstraat) tussen 07:00 en 17:00 uur afgesloten voor verkeer.
Ga ik iets merken van de werkzaamheden?
We doen er alles aan om verkeershinder en (geluids)overlast zoveel mogelijk te voorkomen. Overlast is helaas niet 100% te voorkomen maar we doen ons best om het zoveel mogelijk te beperken.
Vragen?
Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met met directievoerder W. Wijga via 14-0113.