Een e-factuur versturen

Via deze pagina informeren we u over het digitaal aanleveren van facturen en hoe u kunt helpen voorkomen dat de verwerking en betaling van uw factuur onnodige vertraging oploopt.

De Gemeente Goes hecht veel waarde aan uw goederen en/of diensten. Via deze pagina informeren we u over het digitaal aanleveren van facturen. Dit helpt voorkomen dat de verwerking en betaling van uw factuur onnodige vertraging oploopt. Wij stappen over naar volledige digitale verwerking van facturen, facturen via de post zijn niet meer wenselijk.

Hoe kan ik een factuur versturen naar de gemeente Goes?

Een factuur via e-mail versturen
U kunt uw factuur als pdf mailen naar crediteuren@goes.nl. Vermeld hierbij: ons kenmerk, naam en afdeling van de besteller en een omschrijving van de geleverde producten of diensten. Uw factuur moet altijd aan de wettelijke eisen voldoen. Een overzicht van deze eisen vindt u op de website van de Belastingdienst. Heeft u vragen over het versturen van een pdf factuur via e-mail? U kunt uw vragen mailen naar crediteuren@goes.nl.